7.10.2009

depresyon


sanırım sevgilim bir süredir bunalımda ve ben en iyi niyetimle yaklaşmaya sebebini yada sebeplerini anlamaya çalışıyorum ama nafile :S huyu kurusun ser veriyor sır vermiyor,benden mi kaynaklanıyor bir etkimmi oldu diye düşünmekten çıldırma aşamasına geliyorum zaman zaman..tamam bende cok bunalım ve depresyon dönemleri yaşadım ve sonunda en iyi halimle devam etmeye çalışıyorum ve buna ragmen o kötü oluyor ve herseyini bildiğiniz siz onun neden bu şekilde oldugunu bilemiyorsunuz.bir çok tahmınınız var ama tam olarak ne oldugunu soylemekte diretiyor..ve hayatımı ona adamış olan ben gercekten söylemedıgı her dakika içim içimi yiyor resmen;sacma bır cumle ve saçma bir bağlama oldu ama anlatabılmısımdır en azından :)..o tanıdıgınız sürekli gülen gozlerınde ışık saçan enerji saçan adam gitmişte sanki içi boşaltılmış bir su şişesi var karsınızda,garip bir tabir oldu ama öyle..sanırım şimdi onu anlayabiliyorum..acaba oda benim kötü oldugum dönemler bu kadar acı çekmişmiydi halimi görüp içi sızlamışmıydı..muhtemelen öyle..sevdiğiniz bir insanı böyle görmek acı yaa acı veriyoo sürekli nasıl düzeltebilirim ne yapabilirim sebep benmıyım ne olabılır nasıl bu hale geldi yada cok daha önceden boyleydıde ben mi gec farkına vardım dıye onlarca soru aklınızı virüs gibi tarıyor..gelgelim hayatım bu dönem geride kalmış dönemlerde oldugu gibi zemheriden çıkmış gibi.kendimi ruhen tedavi etmeye çalışırken erkek arkadasımıda toparlamaya eskı halıne getrmek için çabalıyorum ama sureklı bin kez neyın var dıye sormakla cocuk tabikii toparlanacagı varsada toparlanamıyor..acaba böyle yapmamla daha cok strese gırıyomu dıye de düşünmüyo değilim.ama napiim elimde olan bişey deil ben açık bir insanım ne derdin varsa ugrastırma söyle be kardeşim :) bana da kendinede eziyet etme dimi :)yok yok galiba çok üstüne gidiyorum yoksa bile adam bunu büyütüyor kafasında benımde etkımle.ama bunuda düşündüm bunalımdaymıs gıbı davranmıyım normal hersey yolunda gibi davranıyım dedim ama beceremıyorum işte ya yazık bana :( yeteneksizim..neyse deniyim bakiim belkide zor değildir yapabilirim belki eger mutlu olcaksa eskisi gibi niye olmasın.bide şunu fark ettim ben cidden polyyanna gibi oldum yaa bi süredir ciddi anlamda en olmayacak en olumsuz olaya hoş ve sevimli gözle bakıp küfür etmem kızmam bagırmam gereken yerde cok normal gayet sogukkanlı tepkıler vermeye başladım,cok enteresan ben değişiyorum ve bunun farkındayım ve bu güzel bişey ve sanırım başlığın ismi değişim türünden bişey olsa daha uygun olabilirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)