22.10.2009

perşembe pazarı


bugünlerde iddaa oynamayı bıraktım dostlar..ne bileyim sıkıldım bide iddaa bayii uzakta yatırmaya üşenir oldum.biraz da koca g.tlü oldum galiba hareketsiz bir yaşantım var,evdeysem gün içinde genelde oturma pozisyondayım,hareket ettıgım anlar yemek yemek,tuvalete gıtmek,bakkala gıtmek vs..eskiden spor yapan bir insan olarak zaman zaman bende yadırgıyorum kendimi.bide işin kötü yanı annem söylediydi de inanmamıştım,selülit başlangıcı var kalçalarımda,eskiden o iki kalçanın arasından bir metal parayı bırak yarım elma geçiyordu azizim.eeesi kahveye zaten pek düşkünlüğüm yoktu tamamen kestim,zaten kolada cok nadir içen biriyim sanırım tek yapmam gereken azıcık hareket yoksa yazın bikinin hayalini bile kuramıycam:( bir haftadır annemin alternatif tıp yönteminin deneklerinden biriyim.grip başlangıcım vardı ve çok eminim ertesi günde şiddetli grip vakası olacakken kurtuldum bu sayede.ne mi yapıyoruz; annem her sabah 8 civarı bide akşamları katı meyve sıkacagından pancar,havuç,elma,greyfurt,üzüm gibi içerik açısından bol vitamin dolu meyve ve sebzeyi sıkıp içiriyor.ama hakikaten faydası oldu daha bir dincim ve grip falan kalmadı yani.aynı zamanda bu pancarın antioksidan etkiside varmış;bi taşla iki kuş dedik hem vitamin depoluyoruz hem arınıyoruz :)

geçen ortaokuldan beri görüştüğüm bir arkadasımla bulustum.biz böyle ara ara gorusuyoruz aslında.bi dönem oda benim gibi çalışmıyordu ortak noktalarımızın fazlalıgından birbirimizi iyi anlıyorduk,gerçi yine değişmiş pek bişey yok.çok severim kendisini eskıden beri hayatımda nadir olan menfaatsiz,yalansız dolansız içi tertemiz bir kızcagız.ve geçmişte yaşanmışlıklar,birlikte paylaşılan bir dostluk-bağ oldugu için kat be kat fazla bu sevgi ona karşı.
bide bugün teyzemin bana eşlik edermisin demesiyle gaza gelip perşembe pazarına gittim.bir enteresan geldi bana o yüzden yazıyorum bunu.dört kilo ekşi elma bir liraydı bizde düzenli meyve sıkan insanlar oldugumuz için hiç kacırmayıp almak ıstedım.sonucta elıme alıp yemıcem zaten elmayı elımde hart hurt yemeyıde sevmem.ee haliyle elmaların 4kilosu 1tl olunca çürük çarık oluyor ve seçmek gerekıyor,etraftakı teyzeler garıp garıp bakıp guluyor hani sanki o anda almıyoruzda sanki çöpten seçiyoruz ,gercekten bi fena oldum ama.teyzemde garibim o esnada biz sıkıcaz bunları dıye acıklama yapıyor kime niye acıklama yapıyosunkı sanki.teyzem genelde cok konusan biridir olmadık anlarda çenesi çalışır halbuki o anda daha kotu bı duruma soktu bizi haberi yok.hahaha bide teyzenin biri geldi haliyle 4kilo elmayı seçmekte o kadar zaman alıyorki rezilliğin daniskası :) neyse teyze sey dedı benim teyzeye 'ee hanım seçmişsiniz hepsini hiç bişey kalmamışki bize' elindeki poşeti satıcıya bırakıp gitti.gelgelim halk pazarları rezilliğiyle bile bir güzel oluyor yinede.
bugün aslında galatasaray maçına gidicektim.dedim ne yapıyorum ben sevgilimi maçlarda bile yalnız bırakmayan bir insan oldum.üstelikte beşiktaşlıyım ama her gs maçına gidiyorum.çocukcagız arkadaslarıylan gitsin iki gün gormeyelım bırbırımızı ozleyelım dimi.boyle de çarpık yargılarım var işte napıceksin.amaaan kırdım dizimi oturdum evimde,ton balıklı makarna yaptım,kırmızı ojemi sürdüm kendimi iyi hissettim.pişman değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)