17.01.2010


yeni bir yıl biraz da olsa şans getirdi bana.aylar sonra iş sahibi oldum.çok yoğun çalışıyorum ama huzurluyum ve işimi yapmayı seviyorum,bence en önemliside bu zaten.en azından bomboş evimde oturmuyorum,kafam dagılıyor ve sürekli düşünmek zorunda kalmıyorum.dolayısıyla psikolojimde düzelecek inşallah.

bu sabah iş arkadaşlarım ofiste kolbastı,roman havası bilimum tepindiler :) onları izlemeside bir hayli keyifliydi çok eğlendim.her telden çalışan var zaten.değişik insanlar tanımak ta eglenceli vesselam.

yaklaşık on gündür kendime ait bir yaşantım yok.evden işe-işten eve modundayım.bir çok arkadaşımla görüşmeyeli 1ay olmuştur heralde.umarım yakın bir zamanda mesai saatlerimiz düzene otururda eve gidip,yemek yedikten sonra uyumak zorunda kalmam.kendime daha fazla zaman ayırabilirim umarım.

sabahları kalkma konusunda problem yaşamıyorum,çalar saat çaldıgında hemen kalkabılıyorum ve uyuşukta olmuyorum. ofiste eskilerden frank sinatra,david bowie,petula clark ve zaman zaman buddha bar müzikleriyle vakit öldürüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)