3.05.2010



Zodyaklının iğrenç bir şekilde aldatılmasından sonra güven ve değer kavramlarım alt üst oldu.Aslında zemin buna müsaitti,sadece ben kendimi kandırıyordum sanırım bir çok konuda.

Uzun süredir kendi hayatımı bir yabancıymışım gibi izliyorum,hani insan eskiden farklıdır bir süre sonra değiştiğini fark eder yaa,aynen bunu yaşıyorum.Çok garip ama,bazen izlerken çift karakterlimiyim acaba diye düşünüyorum.Çünkü elimde iki adet kişilik var,biri eski Jade,diğeri 2-3 aydır oluşan yeni Jade.Aslında yeni olanı seviyorum.Umursamaz,üzülmez,güçlü bir karakter,eski Jade'in bir çok eksiğini örter nitelikte.Duygusal açıdan sadece eskisi gibi içli biri değil,kolay yıpranmayan,eskiden kaldırabileceği şeylere artık tahammülü olmayan biri.
İkisiyle birden aynı anda yüzleşmem ne zaman olacak acaba? Ve olduğunda artık eski olan mı yeni olan mı olucam merak içerisindeyim.
Aslına bakılırsa yakın bir zamanda olacağını düşünüyorum.Çünkü sevgilim kısa bir süre sonra askerden dönüyor.Asıl kendimle çelişmem o zaman başlıycak sanırım.Çünkü tepemde sürekli değiştiğimi söyleyecek biri olacak.Buradaki arkadaşlarım tüm gerçekleri alıştıra alıştıra farkettikleri için onlar yadırgamadı,ama sanırım o çok yadırgıycak.Bunun kötü olduğunu düşünecek.Aslında benim için iyi olduğunu anlayamayacak.Çünkü kendi açısından görecek herşeyi,bencil olacak.
Herneyse belki de öyle olmaz kimbilir,sadece senaryolarım bu yöndedir belki.
Çünkü O'da değişmiş olacak en az benim kadar.Bu kadar farklılığı kaldırabilecekmiyiz acaba ? Ya da görmezlikten gelip bir süre oyun mu oynıcaz yine hayatlarımızla,bilemiyorum..
Gerçekten uzun süredir kafamı kurcalayan bir konu bu.Ve yakın zamanda beni çok fazla tanımayan birinin uyarmasıyla fark ettim.
Ne yapalım oda yeni olanı kabullenmezse zorla kabullendırecek değiliz ya,ben onu her haliyle kabullenmişsem O'nun da yapması gerekmez mi..Bunları şuan için düşünmesi manyaklık mı acaba!! Yada bir nevi hala korkularım olması anlamına mı geliyor bilemiyorum off!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)