4.11.2009

nefes al nefes veeeer :)


ebru şallı ablamıza hayran kaldım.bugün 2defa pilates yaptım kendisiylen.hiç üşenmedim,gayet keyifliydi sanki kendisi psikoloji eğitimi almış gibi 'iyi hissediyoruz süper hissediyoruz' gibi cümlelerlen izleyiciyi şahane motive etmekte ve gaza getirmekte.onun o kemikli omuzlarını ve mini minicik kuru poposunu gördükçe azmedip 8kere yapılan hareketi 12 defa yapmışlığım olmadı değil :) kendisi maşallah o kadar esnekki bazen sinirimden kahroldugum anlarda oldu elbet.şimdik stretch diye bir hareket var,isminden anlaşılacağı üzere germek,esnetmek manasında.tek bacagını arkana alıp diğer bacagını uzatıyorsun ve üzerine esneyebıldıgın kadar esnıyosun ellerınlen bırlıkte.yanı sımdı burda anlatması kolay canlarım lakin iş uygulamaya gelince vahh anam vahh ben ne olmuşum böyle nasıl bir ham çökelek olmuşum bu koca kadın bilem ne kadar esnıyor bide kendıne bak 2cm esneyemedın ulan diyosun.bide kendisi esneyebildiği gibi eliylen ayagının üstünde nefes alıp verebılıyorda yuhh dedim yaa yuhh cidden.neyse şu stretch denen harekete yapana kadar tav olmuş modundayım.sevgili kuzenimde pilatese başlamış onunda gazıyla her sabah yapmaya karar verdim ve saatimi 9:30'a kurdum.bakalım yarın sabah hangi hareketleri öğretecek bize ebru üstad :)

gelgelelim sporun ve pilatesin verdiği şevklen ve gazlan yemek yemeyi azaltmış olan ben nasılsa kilo verip sıkılaşıcam dıye kedi gibi mutfaga gidip birer ikişer kurabiye avına başladım.kurabiyeleri aldığım dolapta geçen haftaki perşembe pazarından almış oldugumuz mısırlar gözüme ilişti.ve satıcının pazarda tencere içinde patlatmış oldugu o popcornlar aklıma geldi.ama gördüğünüz üzere herşey tamamen spontane oluyor benim bir suçum yok valla :) neyse kurabıyelerı bir güzel yedim,ve ders çalışırkende bi ara mola verip popcorn yapmayı planlıyorum.fazlamı yapıyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)