1.11.2009

Too fat??

soğuk buz gibi bir hava var dışarıda.son iki gündür yazın tamamen bitmiş olduğunu fiziksel olarakta anlamış oldum.şükürler olsun artık hasta değilim umarım uzun bir süre daha olmam.tam zamanında bitmiş hastalık egerki devam etseydi zatürreye kadar yolu olabilirdi şuanki soğukla.dün aylar sonra tartıldım ve gördüğüme kendim bile inanamadım.hayatım boyunca hiç 56 kilo oldugumu hatırlamıyorum.iyileşme dönemine girdiğim için artık kilo vermeye çalışmam lazım sanırım.işin kötü yanı erkek arkadaşımla kilo farkımız eşitleniyor.
bide ben yemek yemeyi çok seven bundan keyif alan bir insanım azizim.nasıl olacak bilmiyorum.bu yaşıma kadar kilo almaya çalışan ben şuan nasıl vericem.kabus gibi ama yaa.bu sabah son defa pastırmalı kayseri böreğinden yedim :( şuan bunları buraya yazarken hakikaten kendimi obez gibi hissettim.bide gazete falan okuyunca iyice sinirim bozuldu ebru şallı insanı şişman kadın güzel degıldır bıdı bıdı diye konuşmuş.tamamen antipati duydum o insana oysa dün akşama kadar bu konuyla ılgılı hayallerım vardı sabahları ebru şallıyla pilates yapmayı öğrenecektim,,hayatta izlemem artık o çöpşişi.öyle ama bi önce kendine baksın tığ gibiden de zayıf kemiklerini herkes rahatlıkla sayabılıyor..offf sinir oldum ben niye öle değilim :( komplekse girdim bile sanırım.
şuan için alacagım tedbir akşamları kesinlikle yemek yemicem asla asla.bu salak alışkanlıgım yüzünden oldu hepsi.onun dışındada makarna,hamur işi vs türü tamamen bitti.zaten evde her allahın günü mutlaka iki çeşit zeytinyaglı yemek bulunuyor,onlardan tüketicem ekmeksız yada kepek ekmegıyle vebırde olmazsa olmaz salata hatta bazen ogle yemegı yerıne sadece salatada yıyebılırım.şimdilik kötü gitmedikçe planlarım bunlar.bide meyve suyuda içmicem artık.içersemde eger ogle yemegını yememem lazım.iki haftadır abartılı bi şekılde meyve ve sebze suyu içtim,kereviz sapına kada
r..onlar yuzunden de kilo almış olmam mümkün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)