29.10.2009


amansız gribe yakalandım ey sevgili okuyucu!! hastalıgım geçmek bilmiyor.bugün bayram ona bile sevinemedim.dün fazlasıyla ilaç içmiş olduğum için gece çarpıntı,ateş basması ve üşümekten sabaha dek uyuyamadım.bi grip insanı bu kadar mı çaresiz bırakıyormuş diye defalarca düşündüm.hakikatten bırakıyormuş.bugün dünkü gibi abartmadım,dün evde ne bulduysam içtim.oysaki hayalim duşa girip buhar banyosuyla şifa bulmaktı,ama bu ters tepip kulaklarım tıkanıp burnum faşır faşur akmaya başlayınca evden dışarı cıkmayı bırak yerimden kımıldayamayacagımı anladım,bunun kanıtını ev terliklerini ters giymemle görsel olarak kendimede kanıtladım.her neyse evde bı cok insan saglıkçı olmasına ragmen abuk subuk ilaçlar içtim geçer ümidiyle.hatta bir tanesi cocuklar için olan tylol hot dı :D kalp krizinden ölmediğim için şanslıyım galiba.
açılırım ümidiyle benim için vazgeçilmez olmaya başlayan perşembe pazarına gittim bizimkilerle,amacım bol oksijen almak ve birazda olsa güneşin altında yürümekti.pek başarılı olmadı gerçi eve gelir gelmez yıgıldım nasıl bir yorgunluksa üstümden tren mi geçti tır mı geçti karar veremedim.ama ümitliyim biliyorum iyileşicem ve artık grip mikroplarını ilaçlarlan degıl kendı bunyemle yenıcem.siz siz olun grip ilaçlarından içerken dikkatli olun,gunde 2taneden fazla ıcmeyın hele ki içinde parasetemol maddesi olanlardan.cidden dikkatli kullanmak gerekıyor bu ilaçlar her doktorun sıradan yazdıgı reçetelerde bulunsada cok büyük yan etkileri mevcut ve iyileşmeyi bırak başka başka rahatsızlıkların cıkmasına sebep olmakta.
burdan geçmiş olsun demek için bile aramayan dostlarıma sesleniyorum,öpüyorum sizleri canlarım benim :)
şu an kafamda bir hayali canlandırıp o anı yaşamak niyetindeyim..sahilde sezlongta uzanırken buram buram terliyorum ve bu durumdan hiç şikayetçi değilim :) saglık çok önemli arkadaşlar kendinize dikkat edin.tedbirli olun.herkese saglıklı ve mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)