11.10.2009

once upon a time in north agean sea

vufff başlık çok şekilli oldu sanki :D bende bi an bile olsa kuzey egenin o büyülü atmosferinde hissettim kendimi..dedim acaba o kafamda beliren hayali yere gittim mi acaba ben :S yok yaa ben çiftlik evinden bozma yazlık evimizdeydim bu deyiş şu şekıldede olabilir yazlık evden bozma çiftlik evide yer yer uygun olabilir..neyse sonucta baslıkla alakalı olmayan bir yazı olacak bunu burda belirteyimde sonradan aradıgınızı bulamayıp bana saldırmayın :) once upon a time in north bla bla diince akla ilk gelen güzel bir olay yada boyle masalımsı tadda bir yazı bekliyor karşı taraf yani ben olsam öyle beklerdim.haftasonu bu garip tabirli evimizdeydim,hava inanılmaz sıcaktı hatta denize giren epeyce insanda gördüm.hatta bikinim yanımda olsaydı girerdim büyük ihtimalle.sanırım sessiz sakin ve insanın az olup börtü böceğin çok oldugu mekanlar bana da huzur vermiş olmalıki iyice sessizliğe büründüm bu sıralar..bu sessizliğin ve dolayısıyla sakinliğin vermiş oldugu rehavetle kendimi doğanın kucagına bıraktım..ee ama gercekten öyle oldu bahçedeki pepinoları saydım,dalları kurumaya başlamış domateslere bakıp hüzünlendim,eşek arılarından ve arka bahçedeki su hendeğinin içindeki kurbagalardan hiç tırsmadım,zeytinlerin olgunlaşmalarını seyre daldım,güneşin batışını izledim,bahçedeki arsız kedileri kovdum,bir kaç kelebek gördüm ve mutlu oldum ve incir ağacının altında sigara içtim..aslında düşününce daha fazlasını da yaptım ama bunları böyle tek tek sayınca benimde gözümde büyüdü baya birşey yapmışım dedim :)yaşlandımmı acaba ben yaa :) şimdi yazıyı gözden geçirince ciddi anlamda kafamda korkunç şeyler belirdi :D emekli öğretmen teyze uslubuna benzettim :D herseyden elini ayagını çekmiş ıssız yazlık evine gitmiş nerdeyse çiçeklerle böceklerle konuşacak kıvama gelmiş muhtemelen eşinden ayrılmış teyze hahaha..ama gercekten öyle hissediyorum bu şekılde tabir edilceksede umrumda değil tüm eleştirilere açıgım.aslında bir koca günde bir sürü ıvır zıvır daha oldu ama ayrıntıya girmeyeceğim sadece kendime şuan için güzel olan şeyleri anımsatmanın peşindeyim.nedense güzel olmayan durumları bile güzelleştirme boyutundayım bu aralar,herşey cok hoş ve güzel olmalı.yanlışları görmezden gelebılıyorum,aslında gorebılıyorum ama üzerlerinde durmanın anlamsız oldugunu dusunuyorum,aslında öyle de zaten.herşeyi olduğu gibi kabullendim,bence herkeste bunu yapmalı.olduğu gibi sevmeli,yaklaşmalı,değiştirmemeli.hani diyoruz ya herseyın katıksız olanı saf olanı güzel makul diye,bence bu insanlar içinde kesinlikle geçerli..

1 yorum:

  1. ahh ahh bilmem mi kuzeye duyulan özlemi. Birde karadeniz vardı azgın sularda oynaşan nazli yarin hayalini kurardık hani:P

    YanıtlaSil

salça olanlar :)