9.10.2009

a stupid bet



iki gündür iddaa oynuyorum.dünkü maçlarım 2maçla yattı nasıl üzüldüm anlatamam :( pek anlamam iddaa olayından ama seneler önce üniversite yıllarımda oynadıgımda şans eseri kazandıklarım olmuştu,aslında zor bişey de değil hani takip edip tahminde buluncaksın. o diil de beraberlik olayı kasıyo çok.şu kazanır bu kazanır dıyebılıyosun zorlansanda ama berabereyii bilemiyosun.zaten yatan bir maçım berabere bitmiş.bir de şeyi anlamıyorum erkeklerin bizi gerizekalı durumuna sokup' oyna bakalım şansına tutar belki' demesi  durumuna.yani sonuçta sizde şansına oynuyorsunuz top yani bu 1saniye sonra nerede olacagı belli mi.tamam bilgi olarak üstün olabılırsınız bende takıp etsem bende üstün olurum yorumumuda yaparım.kazanmam lazım yaa çeyizimi iddayla düzmeyi planlıyorum :D bu oyundan ev geçindiren varmış azizim.bir ajanda alıp macları ve takımları sıralasammı nasıl bir taktikte oynasam dıyorum.sanırım ben oyunu çok ciddiye almaya başladım,daha bir hafta öncesınden erkek arkadaşıma haftada 2kezden fazla oynayamazsın diyen ben değildim sanki.yazık ya çocugada birde dün arayıp 'sevgilim çook zevklıymış artık istediğin kadar oynayabilirsin' bile dedim.yuhh bana yuhh.çocukcagız bunalımdayken bile dengeli be birde bana bak!!!kanına girdiğim kız arkadaşımı da üstüne üstlük kumara alıştırıyorum kızın kafasına sürekli iddaa sokup duruyorum dün oda gaza gelıp alacagımız mıktarı gorunce ortak oynayalım demezmi :) bugün dayanamayıp kupon yaptı zaten kazanırsa 58tl alacak sey dıyor ' 8 tlsi ile iddaa oynarım 50yi cebe atarım ' ona da hayaller kurdurttum bırak işin kötü yanı oynayıp oynayıp kazanamamak.ama ya tutarsa? o zaman son kuruşa kadar mantıklı tahminlere yatırcam.aslında bugün çok sıkkınım azizim.herkes bi yerlerde.sevgilimin işi var kuzenımı aradım acmıyor en yakın kız arkadasım alsancakta erkek arkadasıyla bulusacak ben ise evde pinekleme modundayım..yazık bana..bide bu sabah iş görüşmesine gittim çok şık bir şirketti olmasını çok isterim.şuan günlük yazıyormuşum gibi hissettim hemen noktayı koymalıyım o halde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)