24.10.2009


şifayı kaptım vede öyle böyle değil çok fenayım :( grip mi desem sinüzit mi desem faranjit mi desem toptan galiba :) sevgilim güya çorba içirmeye götürcekti dışarı çıktık ıhlamur içtim geldim.ondan da hayır yok.unutmuş çorbacıyı allahım yaa cidden enteresan.eve geldim bide kendime yemek yapmak için çaba sarf ettim şu hasta halsiz halimle.yazık bana yaa.
bu sabah kalktıgımda dehşet verici bi şekılde kalktım zaten..hemen anladım bir anormallik oldugunu öglen işlerim vardı dısarıda onları hallettim,daha sonra gripmidir nezlemedir ne haltsa artık kendimce etraftaki virüsleri yok etmek için yine dezenfekte işlemine giriştim.bide böyle geri kafalıyım azizim.ellerimi 10 kere yıkıyorum dokundugum yerlerı klorakla siliyorum klavye dahil buna,,neyse umarım faydasını görürüm yarına.haftasonumda zehir zemberek olcak geçmezse.benimki başladı keyifsizsin,hastasın ya neşesizsin..vs bıdı bıdı etmeye hastayım ulan görmüyomusun.ayy şuan cidden çok sinirlendim ama.ben hasta halimle bir tutam sevgi göriim diye yanına geliyorum adam keyifli olmamı bekliyo.yarın da şu kara büyümüdür nedir ismi o filme gitmeyi planlıyoduk,hayatta gitmem bugun o tepkılerı gordukten sonra.bu arada yalan oldu o canıım pancar suları,yanarım da ona yanarım,her sabah 8de gözlerim kapalı içtim onları faydalı diye,annede yalancı cıktı bi b.k bildiği yokmuş meger al işte yine hastayım yine hastayım :(
PS:resim cidden korkunç oldu ben bile baktıgımda rahatsız oldum :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)