5.10.2009

first time


uzunca yıllardan sonra ilk yazım olacagı için sanırım heyecanlıyım ve sanırım bu yüzden şuan stres bile yaptım :) umarım kısa bir sürede geçer bu durum,bir dakikada blog ismini tasarlayıp hiç birşey düşünmeden yazmaya başlamak bu olsa gerek.. umarım çabuk geçer bu heyecan şuan eski zamanlarda yazdıgım yazıları düşünüyorum şuan bundan kendim bile sıkıldım hatta..zaten amacım dünya klasiklerindeki gibi yazmak falan değil ,becerememde,genelde konudan konuya atlamayı çok iyi beceriyorum sanırım.... biliyorum şu dakikada bile çok sıkıcıyım yaklaşık bir aydır antidepresan kullanan biri olarak sanırım bir seye karar verırken hala uygulama konusunda sorun yasıyorum..gönül isterdiki kaygılar olmasın,bu belki hepimizde var ama bende normal olanlardan daha cok var :) burda şu yazıyı yazarken bile binbir tane sey kafama gırmekte ve benı resmen saçmalatmakta..herneyse sanırım bu seferlik kendıme daha fazla eziyet etmeden bu yazıyı kısa kesmelıyım umarım bi daha ki sefere bu kadar strese girip kendime eziyet etmem :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

salça olanlar :)